Avatar billede kkd Nybegynder
11. juli 2005 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech Cordless Desktop MX - hvor bredt er tastaturet?

Hej...

Jeg skal til at lave et lidt specielt underlag til mit tastatur.
Jeg er ejer af et Logitech Cordless Desktop MX sæt (det med MX700 musen), men det har jeg ikke fået målene på, før jeg rejste på ferie (det er her jeg skal lave underlaget) derfor:

Er der nogen af jer, der ejer sådan et tastatur, som lige vil hive målebåndet frem, og sige mig hvor langt tastaturet er på det længste sted, og hvor bredt det er på det bredeste?

/kkd :oD
Avatar billede positron33 Nybegynder
12. juli 2005 - 19:12 #1
Hejsa

Er dit Logitech Cordless Desktop MX en version 3100?
Avatar billede kkd Nybegynder
13. juli 2005 - 11:47 #2
Nej. Det med MX700 musen. (Alm. optisk, trådløs mus, ikke laser)

Det hed bare Logitech Cordless Desktop MX - og ikke mere!
Avatar billede kkd Nybegynder
21. juli 2005 - 12:28 #3
Det er ikke længere relevant, så nu lukker jeg..

(Tastaturet er ca 49 cm bredt)