Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
11. juli 2005 - 09:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gratis\billig portal løsninger (Udlejningsportal)

Hej Med Jer!

Jeg har brug for en gratis portal/billig portal løsning, der kan bruges til udlejning af sommerhuse eller lign.

På forhånd tak!

Mvh.
Michael Laursen
Avatar billede dennism Nybegynder
11. juli 2005 - 09:13 #1
Du skal nok ikke regne med at finde én, som vil lave noget ordentligt, som samtidig er gratis.
Men prøv at beskriv, hvad det er, som du gerne vil have lavet.

Mvh Dennis Madsen
http://www.demaweb.dk
Avatar billede webt Nybegynder
11. juli 2005 - 09:30 #2
Ja men der er jo massere gratis/open source portaler derude, fx. kan nævnes mambo ja ok det er så et fuldblods CMS system, men det er da gratis, nok noget af det bedste og nemmeste at bruge:
http://www.mamboserver.com/

Men ellers søg engang på hotscripts.com efter portal og du vil finde massere, hvis du ikke selv ønsker at rode med det er der mange webhoteller som udbyder portal løsning, men her slipper du nemt af med 300-400kr om måneden (fx scannet)

Mvh
Martin
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
11. juli 2005 - 10:39 #3
Mange tak!

Dennism: Det jeg søger er noget der har samme funktion som:
www.boligportal.dk
www.lejebolig.net

eller lign.

WEBT: Jeg kigger lige på det.

Mange tak!
Avatar billede locturian Nybegynder
11. juli 2005 - 10:51 #4
Intet i verden er gratis - Og specielt ikke gode, unikke løsninger.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke drage konklusioner om hvad du skal bruge din side til, men hvis du har tænkt dig at tjene penge på den, så start ordentligt, og betal for en "rigtig" løsning, der er lavet til dine behov, og efter dine ønsker.

En god tommelfingerregel er altid, at det koster penge, at tjene penge... :-)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
11. juli 2005 - 12:32 #5
locturian-> Er helt ening. Men eftersom det først i til vinter jeg for alvor vil gå i gang med http://sommerhusportal.dk så vil jeg lige sweepe nettet for evt. løsninger.
Avatar billede dennism Nybegynder
11. juli 2005 - 12:33 #6
Jeg er ret sikker på, at med de ønsker og ideer du lader til at have, så må du ofre nogle penge på at få det lavet, hvis du da ikke selv kan.
Avatar billede webt Nybegynder
11. juli 2005 - 12:46 #7
Nej hvis du skal ha mere specifikke ting som fx på boligportal.dk med søgning i boligere osv, så skal du nok ud og smide nogle kroner på bordet, men du kan jo evt kigge på dem der har udviklet boligportal.dk
http://www.atorbital.com/ deres løsninger ser ikke så kostbare ud

Mvh
Martin
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
12. juli 2005 - 10:29 #8
Webt-> Har netop fået et tilbud af dem. Eller tilbud er så meget sagt. Men en pris på mellem 20 og 40.000kr. Det er måske lige i overkanten.
Avatar billede keysersoze Guru
12. juli 2005 - 10:36 #9
www.oscommerce.dk / .com

det er en gratis webshop som - måske - kan sættes op til at passe dit behov. Hvis ikke vil jeg ligesom resten mene at det vil blive overordentlig svært at finde en gratis løsning der passer til dit behov da det trods alt er lidt specielt.
Avatar billede webt Nybegynder
12. juli 2005 - 10:42 #10
Jeg tror, hvis du kan få det lavet til 20 så er det nok billigt hvis det skal være så specialt at de gængse CMS ikke kan klare det men ja 20 er mange penge, mens 40 er endnu flere :D og det kommer jo også helt an på hvor hurtigt du skal bruge det, fordi du kan da altid prøve at smide opgaven op her på eksperten og se hvad folk skal ha

God sommer'dag
Martin
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. juli 2005 - 13:04 #11
Tak skal i have! Jeg er begyndt at kigge lidt på LDU v800 selvom det er et kæmpe projekt at lave systemet om!

Drop nogle svar, så deler jeg nogle points ud.

God weekend!
Avatar billede webt Nybegynder
15. juli 2005 - 13:47 #12
Ja men det var så lidt, her kommer et svar

God fornøjelse
Martin