Avatar billede cek Nybegynder
08. april 2001 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point fra cek

Point fra cek til Nethuset, No doubt og Netsrac.
Tak for hjælpen
Avatar billede nethuset Nybegynder
08. april 2001 - 22:25 #1
Hej cek... Håber du finder ud af det ;-)

- Kenneth
Avatar billede cek Nybegynder
08. april 2001 - 22:41 #2
HOVSA ! ..det var min mening at tildele 10 point til hver af jer. Hvordan fanden gør man det ? :0
Nethuset, har du mulighed for at aflevere 20 point tilbage ?

..Undskyld jeg roder !

/cek
Avatar billede mansoor Nybegynder
08. april 2001 - 22:55 #3
Skulle jeg ikke have point, var det ikke det du sagde.
Avatar billede cek Nybegynder
08. april 2001 - 23:05 #4
Mansoor, ..du får selvfølgelig dine point når tabellen er modtaget. Vi gør det ved at jeg opretter et \'point til Mansoor\' spørgsmål når tabellen er modtaget.

Dette spørgsmål er oprettet for at tildele point til de tre andre svar-deltagere i tabel-spørgsmålet. De skal have 10 point hver for at have deltaget konstruktivt. Desværre fik jeg rodet lidt ved at nethuset ved en fejl fik 30 point istedet for 10.

Du vil få andre (nye) 30 point for din tabel når jeg ser den ..OK ?

/cek

Avatar billede mansoor Nybegynder
08. april 2001 - 23:07 #5
OK, jeg sender den imorgen
Avatar billede cek Nybegynder
08. april 2001 - 23:15 #6
Aftale :-) ..og godnat gætter jeg på.
/cek
Avatar billede cek Nybegynder
08. april 2001 - 23:28 #7
Kenneth (Nethuset), ..vil du oprette et spørgsmål med en værdi på 20 point, som jeg får tildelt ved svar, så er vi kvit.
Jeg går udfra at du er hoppet af for iaften. Jeg ser om du svarer igen imorgen vedr. ovennævnte.

No doubt og Netsrac, jeg opretter nu to spørgsmål, eet til hver af jer, hvor I hver især vil modtage 10 point på jeres svar. Så er vi kvit.

Undskyld mit point roderi, jeg tror do. løser sagen :-)

mvh,
cek