Avatar billede skurggman Nybegynder
10. juli 2005 - 17:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XHTML strict og PDA?

Hejsa

Hvis jeg nu designer en hjemmeside i XHTML strict - kan den så ses uden problemer på de fleste pda'er? Er der nogen der eventuelt kan være behjælpelige med et screenshot fra en pda, hvis det kan lade sig gøre...

/Kim S.
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. juli 2005 - 17:32 #1
Vær obs på at der er QVGA og VGA - Går ud fra at det er QVGA du har mest interesse i (320*240). Kan desværre kun hjælpe rigtigt i 640*480 "begge veje".

Ved ikke om Xhtml er løsningen, men fornemmer at det skulle være "mere end rigeligt" til at alle kan være med.

Vedr. selve str. har jeg læst et sted hvor mange pixel der er pr. led, men har dog ikke dette - og igen kommer det an på hvad indstilling folk jo ellers har. (og browser ;))
Avatar billede skurggman Nybegynder
10. juli 2005 - 17:38 #2
Ja okay, det er selvfølgelig rigtigt... tak for hjælpen...

Smid endelig svar og flere inputs omkring XHTML og PDA... :)
Avatar billede skurggman Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:12 #3
lukker...