Avatar billede roschmann Nybegynder
10. juli 2005 - 15:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

phpmyadmin > MySQL extension

Er der en som kan give mig svaret på dette ?:

http://eksperten.dk/spm/372201

...jeg har nemlig sjovt nok samme problem, men hvor finder jeg så den udvidelse?

vh Frank
Avatar billede barklund Nybegynder
10. juli 2005 - 15:15 #1
http://dk2.php.net/mysql gætter jeg på kan hjælpe dig :)

--
Morten Barklund
Avatar billede ladyhawke Novice
10. juli 2005 - 15:16 #2
Avatar billede roschmann Nybegynder
10. juli 2005 - 15:38 #3
mange tak!
Avatar billede roschmann Nybegynder
10. juli 2005 - 15:43 #4
sorry...er ikke helt sikker på at jeg fik accepeteret rigtigt...har jeg givet mig selv kredit? ...hvis ja, hvordan er det så lige at jeg giver jer point? sorry! Ladyhawke dit svar var bedst...tak skal du have

vh Frank
Avatar billede barklund Nybegynder
10. juli 2005 - 15:45 #5
Ehm, bed om et svar næste gang, hvis du kan bruge kommentarerne til noget. Det er lidt det, som eksperten bygger på ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
10. juli 2005 - 15:46 #6
Du har accepteret dit eget svar og kun givet dig selv point :)
Avatar billede ladyhawke Novice
10. juli 2005 - 15:47 #7
Du har givet point til dig selv nu. Du kan oprette et ny spørgsmål og afvente svar fra deltagerne der (bare skriv i titlen at det er point for dette spørgsmål og hvem du mener der skal have (så behøver man ikke klikke ind for at kigge om man skal deltage).

Normalt kan du (hvis ikke folk allerede har svaret) bede dem dusynes skal have point om at lægge et svar...
Avatar billede roschmann Nybegynder
10. juli 2005 - 15:56 #8
ok...sorry, giv mig lige 2...
Avatar billede roschmann Nybegynder
10. juli 2005 - 16:00 #9
LadyHawke...her er dine points (+ lidt xtra...), lig gerne at svar her:
http://www.eksperten.dk/spm/631681