Avatar billede mummikiks Nybegynder
09. juli 2005 - 16:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvikling af Widget til Konfabulator

Hej Experter

Jeg leder efter en frisk programmør der kan lave nogle widgets til Konfabulator.

Glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede mummikiks Nybegynder
12. juli 2005 - 02:26 #1
Opgaven er selvfølgelig med betaling..
Avatar billede clarion Nybegynder
13. juli 2005 - 20:11 #2
Hej Mummikiks.

Jeg er blevet nysgerig. Hvad er Widgets og hvad bruges det til? Konfabulator, er det blot en webadresse eller ...?

På forhånd tak for svarene.

Mvh
Clarion
Avatar billede mummikiks Nybegynder
13. juli 2005 - 22:35 #3
Hej Clarion

Konfabulator er en application til Windows og MAC OS, som giver mulighed for at vise informationer fra nettet direkte på dit skrivebord eller alene i et selvstændigt enviroment. En Widget er så det simple program der giver funktionaliteten, altså som henter informationerne ned fra nettet og laver en graffisk frmevisning. Widget er simpelhen små programmer som giver dig nogle informationer som du bruger meget. Der findes utrolig mange Widget på markedet, hvoraf vejr, tv-programmer, De gule sider etc kan vises. MAC har i deres senester styresystem Tiger, inkoporeret noget de kalder Dashboard. Det er det samme som konfabulator, men kan kun køre på MAC´s. Der findes nogle inspirerende videoer på¨deres hjemmeside, som jeg foreslår du kigger på.
Avatar billede mummikiks Nybegynder
14. september 2005 - 21:05 #4
lukker