Avatar billede peterpop Praktikant
09. juli 2005 - 00:14 Der er 5 kommentarer

Musik i reklamespot for Danmarks Radio

Hejsa

Der kører i øjeblikket et reklamespot på DR og i biografen som er en montage af en masse DR programmer. Bl.a. toner Kaare fra Drengene fra Angora frem nogle gange, og til sidst kommer den uundgåelige: "Nemlig, ja". Det jeg er interesseret i, er: Er der nogen der ved, hvad det er for et stykke musik, der kører i baggrunden? Jeg har lyttet godt efter de par gange jeg har set den, og synes jeg kan høre noget i stil med: "The street are calling my name" eller "The spirits are calling my name" og lidt senere: "I passed the sorrow and shame" eller noget i den stil.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. juli 2005 - 00:26 #1
ja det har jeg også undret mig over.

Det lyder som en keltisk sang.

mvh
Mads
Avatar billede peterpop Praktikant
09. juli 2005 - 09:37 #3
Det er det måske. Jeg har selv stødt på den under heftig søgen på internettet, men det er endnu ikke lykkedes at finde et sted hvor man kan høre sangen eller en del af den. Den sang du har fundet der skulle være en svensk melodi grand prix sang fra 2000 og det kan jeg ikke helt få til at passe med keltisk musik (eller hvad det nu er). Er der nogen der har et link til en stream eller lign.? Det ville hjælpe enormt. Måske nogen kender en musikbutik på nettet der lader en lytte til den?
Avatar billede _luigi_ Nybegynder
09. juli 2005 - 11:58 #4
Jeg mener det er temaet til DR's Ørnen...

http://misen.dk/dk/5_oernen.php

Forgiveness :)
Avatar billede peterpop Praktikant
09. juli 2005 - 12:02 #5
YES! Det er jo lige den. Tusind tak _luigi_ :o)