Avatar billede rantnrave Nybegynder
08. juli 2005 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke bruge pedalerne i Underground 2

Hejsa.!

jeg har lige købt et nyt Logitech Formula sæt, og vil gerne spille Need for speed underground 2 med det, men jeg ikke bruge pedalerne til noget, men rattet kan jeg fint bruge..
driver og software til rat og pedaler er installeret

hvad kan det skyldes?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2005 - 20:24 #1
Styresystem?
Opgraderet til nyeste driver?
Kan du bruge pedalerne i andre spil?

mer info tak ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2005 - 10:27 #2
rantnrave> http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=rantnrave&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Kan du ikke lige gennemgå dine gamle spørgsmål? 30 åbne af 42 oprettede er ikke så godt hvis man vil have hjælp i dette forum :)
Avatar billede rantnrave Nybegynder
02. august 2005 - 20:34 #3
lukker