Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
08. juli 2005 - 10:49 Der er 4 kommentarer

Bannere til nyopstartet internet service!

Hej allesammen ;)

Vi har brug for en masse bannere til at promovere vores site: www.vblog.dk

Jeg vil meget gerne høre fra nogen som kan give et klasificeret bud på nogle banner reklamer.

Den bruger som laver et forslag som falder i vores smag, vil få til opgave at lave bannere for os til sitet og hvis det har interesse, så kunne det også være spændende at bruge samme person til andre grafiske opgaver på stående fod samt i fremtiden.

Med venlig hilsen
Dennis Nielsen
Decaro Development
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. juli 2005 - 13:04 #1
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
08. juli 2005 - 16:08 #2
Tak, Helle100

men vil meget gerne se flere forslag, evt. fra nogle andre :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. juli 2005 - 22:44 #4