Avatar billede kam3190 Nybegynder
08. april 2001 - 19:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Perl programmør søges fra Odense

Jeg har et program som benytter et script skrevet i Perl, der skal laves visse rettelser i scriptet. Jeg har ikke noget overblik over omfanget men efter sigende fra support afd (fra program sælgeren) er det små detaljer for folk som forstår Perl. Jeg bor selv i Odense og vil gerne møde personen IRL og vise/forklare om mit problem.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2001 - 20:19 #1
Hmmmm, der er vist nogen der ikke har hørt om internettets muligheder.

Nåå ja hvad fanden, jeg kommer ikke fra odensen men jeg kan godt være behjælpelig med dit problem.

Det bliver sikkert også billigere end at hyre en som skal komme til et møde med dig.

Kontakt mig paa cybermike@phreaking.dk

  Mike
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. april 2001 - 17:00 #2
small problem, min smtp server er gaaet d0d og min mail er gaaet ned saa kan jeg ikke faa dig til at skrive til mig igen paa cybermikedk@yahoo.dk?
Avatar billede kam3190 Nybegynder
09. maj 2001 - 16:52 #3
Der afventes... cybermike arb på sagen :o)
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. maj 2001 - 09:10 #4
Jeg mangler stadig den acount paa nt server :=)
Avatar billede kam3190 Nybegynder
10. juli 2001 - 11:27 #5
Spm lukket, uden det store held :o(