Avatar billede borowik Nybegynder
08. juli 2005 - 00:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alt for store elementer

Hej,
jeg har et problem: Elementerne i MS Internet Explorer er blevet overproportionalt store.  Fx er Goolge "Google-Søgning" tasten blevet 4 gange større. Hvad skal man lave at få det formindret? De hjælper ikke at ændre tekststørrelsen og en virus og spyware scanning blev der også foretaget.
MVH
Avatar billede gratis Nybegynder
08. juli 2005 - 01:40 #1
et skud:.
prøv at skifte fra dit nuværende tema til windows klassisk og tilbage igen.
Avatar billede borowik Nybegynder
08. juli 2005 - 03:22 #2
det virkede ikke... Men problemmet opstod faktisk da jeg skiftede temaet.
Avatar billede nva Praktikant
08. juli 2005 - 07:53 #3
Måske kan du lave en systemgendannelse, hvis det ikke er for lang tid siden problemet opstod.
Avatar billede nva Praktikant
14. juli 2005 - 11:40 #4
Hvordan går det ?
Avatar billede borowik Nybegynder
14. juli 2005 - 17:43 #5
Kunne ikke få det til at virke. Der var ikke andet at gøre end at køre Ghost...
Avatar billede nva Praktikant
15. juli 2005 - 09:33 #6
Så husk at acceptere dit eget svar så spg. lukkes.