Avatar billede fulper Nybegynder
07. juli 2005 - 23:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar med god ydelse.

Jeg skal til at købe en bærbar, og jeg leder efter en der kan håndtere krævende spil som f.eks (world of warcraft, og warcraft3) uden at hakke.

Den må selfølgelig osse gerne være lidt smart, men det er helt klart den rå maskinkraft vi leder efter her ;)

På forhånd tak.
Avatar billede positron33 Nybegynder
08. juli 2005 - 01:06 #1
Hej fulper

Hvad er dit budget? =)
Avatar billede fulper Nybegynder
08. juli 2005 - 11:30 #2
20k (av..!)
Men det gør ikke noget det er billigere. =)
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 12:04 #3
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 12:05 #4
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusM6800V

Bedre maskiner er det ikke på ganden p.t.

Det er den af de maskiner jeg har testet, som har haft færrest fejl
Avatar billede huset Praktikant
08. juli 2005 - 12:19 #5
http://laptopworld.dk/

Godt læsestof
Avatar billede huset Praktikant
19. august 2005 - 11:10 #6
Mon tiden er ved at være moden til feedback???
Avatar billede positron Nybegynder
24. august 2005 - 11:55 #7
Jeg beklager at jeg ikke har været aktiv siden min meget gamle kommentar.

Men ja, er fuldstændig enig med huset. De to ASUS maskiner sparker virkelig.. ja. Meget.

Personligt kan jeg meget godt li´ ASUS designet. Og har heller ikke haft nogen stabilitetsproblemer med min egen ASUS M6800Ne, som er en ældre version af M6800V.
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:53 #8
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:20 #9
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:33 #10
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!