Avatar billede swiffer Nybegynder
07. juli 2005 - 22:58 Der er 7 kommentarer

Min computer er tilsyneladende blevet senil.

Hej

Hver gang jeg f.eks. ændrer mit baggrundstapet eller mine Adobe gammaindstillinger, "glemmer" computeren altid mine indstillinger så snart jeg genstarter. Det er noget den er begyndt på, her på det sidste og jeg har ikke umiddelbart installeret nyt soft/hardware.

Hvad kan det skyldes? Jeg bruger XP Pro.

På forhånd tak
Avatar billede trekkies Juniormester
07. juli 2005 - 23:01 #1
Prøv følgende:
Sæt din Windows cd i drevet og gør følgende:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler.
Avatar billede trekkies Juniormester
14. juli 2005 - 17:26 #3
Hvordan går det med din computer?
Avatar billede swiffer Nybegynder
26. juli 2005 - 00:02 #4
john_stigers > Nu har jeg lukket de spørgsmål der var kommet svar på, men hvad med dem uden svar, hvor der kun er kommentarer? Hvad er kotumen herinde? Skriver man bare "lukket" og tager pointsene selv?

trekkies> Jeg kørte en sfc /scannow. Desværre uden resultat. Den glemmer stadigvæk mine indstillinger når jeg genstarter. Desuden har jeg observeret noget andet underligt: Når man genstarter sin computer med mapper åbne, husker den normalt mapperne så de står åbent næste gang man starter windows. Selvom jeg lukker vinduerne, vender de på mystisk vis tilbage når jeg genstarter? Sært. ://
Avatar billede trekkies Juniormester
26. juli 2005 - 00:21 #5
Har du prøvet at kører Spybot, Ad-Aware eller en HijackThis?

Hvis ikke, så kan du hente dem her:
Spybot
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

Ad-Aware:
http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

HijackThis:
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=3155&file=12&evp=3304750663b552982a8baee6434cfc13
Lige lidt hjælp til HijackThis:
Unzip filen og åben exe filen, Klik på Scan, når at den er færdig, så skal du klikke på Save Log, så gemmer du den et sted, logen kan nu åbnes i en tekst program f.eks. Notepad, Kopier det hele her ind, så vil en kigge på den.
Avatar billede trekkies Juniormester
28. juli 2005 - 18:43 #6
swiffer:
Hvordan går det?
Avatar billede trekkies Juniormester
28. oktober 2005 - 19:29 #7
Hvordan går det?