Avatar billede milorg Nybegynder
07. juli 2005 - 19:15 Der er 3 kommentarer

MSI Radeon X800 Pro - Bliver for varm !

Nogle der har problemer med at deres Radeon X800 pro - bliver for varm ?

når jeg har spillet et halv times tid, virker musen ikke i diverse spil. bl.a Medal Of Honor og GTA San.. når jeg går ud kan jeg se at grafikortet er på omkring 65* - det vil jeg mene er for varmt - grafik køleren køre uden problemer, men den skulle da ikke kom så højt op i temp. efter ½ time ? jeg har ikke overclocket eller ligene...
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. juli 2005 - 01:57 #1
Du skal også have varmen ud af kabinettet, ellers bliver den luft den køler med varmere og varmere, så anskaf dig en/nogle kabinetsblæsere. Det er en god ting her i varmen  :-)
Avatar billede milorg Nybegynder
08. juli 2005 - 12:55 #2
hej - tak for dit svar.. jeg har 2 kabinet køler samt en stor cpu køler.. kabinetkølerne var sat til at få varmen ud, men har prøvet at vende dem så de bringer luft ind istedet for.. ud over det har jeg også 3 sæt harddisk kølere..
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. juli 2005 - 13:44 #3
De blæsere der sidder i fronten og/eller på siden, skal blæse ind, og de blæsere der sidder på bagsiden og/eller i toppen, skal suge ud. Så får du et godt flow gennem kabinetter.