Avatar billede pandora Nybegynder
31. oktober 1999 - 22:30 Der er 1 løsning

RUN

kan det lade sig gøre (og hvordan) at have Run-vinduet liggende statisk på desktoppen? -lidt alá hvis man har address i process-linien
Avatar billede winkill Nybegynder
01. november 1999 - 00:23 #1
Ja, hvis du har Win98, så højre-click på process-linien -> Værktøjslinier -> Adresse.

Du kan også bruge alá genveje i den. Prøv med "notepad" uden andet... den skal nok finde den.

På skrive bordet kan du gøre det med Active-Desktop og en simpel lokal HTML fil/side med en dropdownlist der referer til en række programmer.

Sidst men ikke mindst kan du lave en ActiveX kontrol og lægge den ind som baggrund. Så kan du jo lave lige presist hvad du vil!!!