Avatar billede christiansen2 Nybegynder
07. juli 2005 - 17:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pdf/word

Er der en som kan hjælpe? Når jeg fra e pdfdokument kopierer en del af en tekst og sætter det ind i et worddokument kan jeg godt se det på skærmen, men når jeg printer det kommer der kun en blank side.
Avatar billede redhack Nybegynder
07. juli 2005 - 17:53 #1
Gæt: Har du tjeket formateringen på teksten? Prøv at vælge "ryd formatering" og se om det hjælper..
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
07. juli 2005 - 18:02 #2
du er nok nødt til at uddybe lidt mere, hvilket dokumentformat er det i ?
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2005 - 18:30 #3
Klik på vis/skjul. Marker dit klip indtil sidste afsnitstegn (der ligger nogle koder der, som jeg (heller ikke) har styr på.
Sæt så det klippede ind i et nyt word-dokument. Marker det hele og klik på Normal oppe i typografiboksen.
Så skulle det være muligt at printe ud.
Alle kneb gælder.
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
07. juli 2005 - 18:49 #4
det ser ud som at det jeg kopierer og sætter ind i worddokumentet, sættes ind som billeder, kan den oplysning hjælpe på løsningen.
Avatar billede antikat Nybegynder
07. juli 2005 - 18:53 #5
Hvis det kun er tekst du kopier så prøv at kopier det over i notepad først og så kopier der derfra over i word
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
07. juli 2005 - 19:07 #6
jeg har selv løst problemet, det drejede sig om at markere teksten på den rigtige måde, men tak for jeres forslag.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2005 - 19:55 #7
Markere på hvilken "rigtig" måde?
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
08. juli 2005 - 16:56 #8
på den måde som hedder "markeringsværktøj" (ikke "håndværktøj" eller "snapshotværktøj")