Avatar billede heidielkjaer Nybegynder
07. juli 2005 - 11:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Display er knust - hvem kan lave det?

Hejsa alle,

jeg har fået knust displayet på min pda (iPAQ) Selvepdaen virker fint. Jeg kan hente oplysninger fra den og over på min pc, så det skulle ikke være et problem.
Mit spørgsmål er om nogen af jer ved, hvor jeg kan få lavet displayet og en evt. ca. pris??

Håber på Jeres hjælp, da jeg er lige så knust som mit display.

KH Heidi
Avatar billede redhack Nybegynder
07. juli 2005 - 11:41 #1
Det vil være nok billigere at købe en ny PDA.. Det er surt når det sker, men der er ikke så meget man kan gøre ved det..

Her er en butik som kan ordne PDA'er:

http://www.pdaland.dk/index.php?page=reparationer

De kan sikkert ordne den.. Men prisen skal jeg ikke kunne sige noget om.
Avatar billede heidielkjaer Nybegynder
14. juli 2005 - 08:33 #2
ok, det er godt nok trist, men tak for svaret.
KH Heidi
Avatar billede badazz Novice
26. juli 2005 - 00:23 #3
Jeg kan skifte display i din pda for dig. vel og mærket, hvis det er en model der kan fåes reservedele til, og hvis den ikke er limet sammen.. du kan kontakte mig på mail, hvis det stadig er aktuelt.. brian@badazz.dk

Mvh Brian