Avatar billede tamb Nybegynder
07. juli 2005 - 09:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man en skrifttype ind i word?

Hej

Jeg har fundet en skrifttype og vil gerne ha implementeret skrifttypen med word. Hvordan går jeg?

Filtype: TrueType Font file
Avatar billede dk_bhn Nybegynder
07. juli 2005 - 10:05 #1
Det gør du ikke....

Du smider den ind i c:\windows\fonts
Og så kører resten af sig selv.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juli 2005 - 13:05 #2
eller du åbner Kontrolpanel > Skrifttyper og vælger "Installer ny skrifttype ..." i menuen filer
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juli 2005 - 13:06 #3
I begge tilfælde skal word nok lukkes ned og åbnes igen før den er der
Avatar billede tamb Nybegynder
07. juli 2005 - 13:18 #4
ok, hvordan giver jeg de point som jeg har sat ud?!
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. juli 2005 - 13:19 #5
Du beder vedkommende som løste dit problem, om at svar. Derefter markere du vedkommendes navn til venstre, og siger acceptere.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juli 2005 - 13:23 #6
Her er et svar

Men dk_bhn var først, så hvis du kunne bruge hans løsning skal han have point'ene. Eller hvis vi begge lægger et svar vil du kunne dele point'ene mellem os ...
Avatar billede tamb Nybegynder
07. juli 2005 - 14:12 #7
tror nok jeg har givet jeg begge 2 point... Har ingen anelse
Avatar billede dk_bhn Nybegynder
07. juli 2005 - 15:17 #8
ligemeget for mig