Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
07. juli 2005 - 09:28 Der er 11 kommentarer

Notat på faktura.

Er det muligt at indskrive en notat på en faktura, altså et notat, som er individuel på hver faktura??

Med venlig hilsen
Avatar billede mccookie Seniormester
07. juli 2005 - 09:59 #1
Ja, det kan du godt

Du skal ændre dit fakturadesign og tilføje et af brugerfelterne, så er det muligt at påhæfte indviduelle kommentarer

///McCookie
Avatar billede mccookie Seniormester
07. juli 2005 - 10:01 #2
Et svar
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
07. juli 2005 - 15:54 #3
Det er ikke et felt med en permanent tekst jeg søger, det er et felt, hvor jeg når jeg udskriver en faktura kan indtaste en dynamisk tekst.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
29. august 2005 - 18:37 #4
Hvad med at indtaste det i tekstfeltet
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
30. august 2005 - 07:11 #5
Jeg går ud fra du mener feltet "Note:". Dette felt kommer ikke med på udskriften.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
30. august 2005 - 09:14 #6
Nope. Jeg mener tekstfeltet på fakturalinien.
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
30. august 2005 - 09:18 #7
Ja det er faktisk også den løsning jeg selv er kommet frem til, jeg laver ekstra linier til kommentar og noter. Jeg lukker sagen og giver mig selv 8 point og dig 7 point, da jeg jo ikke nåede at lukke inden du også kom med løsningen, hvis dette er ok med dig!
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
30. august 2005 - 09:23 #8
Ja det er helt i orden. Men husk du kan faktisk sætte standard tekster op i Summa. Gå ind under "egenskaber for regnskab" og vælg fanen "Standardtekster". Ændrer så "Automatisk" til "Manuelt af bruger", her kan du taste de antal standard tekster du vil bruge. Når du så i f.eks. fakturaliniens tekstfelt skriver starten af en tekst vil den udfylde den autotekst du har dappet ind i Egenskaber....
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
30. august 2005 - 09:33 #9
Dette er jeg klar over, anvender systemet i forvejen. Men det som jeg havde brug for er jo ikke standardtekster; men en dynamisk bemærkning til den enkelte faktura.
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
30. august 2005 - 09:34 #10
Løsningen er at anvende ekstra linier i fakturaen.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
30. august 2005 - 09:43 #11
Det er jo det, det er ;-)