Avatar billede livse Nybegynder
06. juli 2005 - 21:56 Der er 1 kommentar

Scanning af billede

Hej
Jeg forsøgte først at se eksempel på en scanning, og fandt ud af at det virkede. Jeg trykkede så på annullere fordi jeg ville scanne et nyt billede. Da jeg så ville se et eksempel på dette billede fik jeg følgende besked:

"der opstod en fejl under eksempelvisning. Hvis et andet program scanner, skal du vente indtil det er færdigt og derefter klikke på eksempel igen"

Jeg mener ikke at der er andre programmer der scanner...hvordan kan jeg nul stille den igen så jeg kan komme igang med at scanne ??

Hilsen
Livse
Avatar billede knightwolf Nybegynder
10. juli 2005 - 11:25 #1
Du er nød til at fortælle lidt mere, ellers er det umådeligt svært at hjælpe! ... Fortæl evt. hvad OS og software du bruger til at scanne med! ... Her vil jeg iøvrigt anbefale Photoshop!