Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. juli 2005 - 16:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med MMC kort

Hey!
Jeg købte for noget tid siden et 512 mb takeMS MMC kort, som skulle bruges i min telefon.
Kortet virkede fint i telefonen, men kortlæseren på min bærbare (Acer Ferrari 3200 som bør kunne indlæse MMC kort) ville ikke indlæse den. Jeg sendte kortet ind til reklamation, og har netop modtaget et nyt - med samme resultat.
Computeren kunne sagtens indlæse det 32 mb kort, som fulgte med telefonen, og har også kunne indlæse andre MMC kort jeg har prøvet. Er det takeMS som er noget lort, eller er det min kortlæser som evt. ikke kan læse et 512 mb kort?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. juli 2005 - 17:10 #1
Prøv at opdatere kortlæseren, havde samme problem med min læser, da jeg skiftede til ultraspeed II kort.
Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. juli 2005 - 17:16 #2
Hvordan gør jeg det
Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. juli 2005 - 17:29 #3
Kan intet finde på acers hjemmeside, google giver mig ikke meget hjælp, og i enhedshåndteringen siger den, at der ikke kan findes bedre driver end den nuværende. i enhedshåndteringen står der btw: "Generic Flash R/W USB Device" - Ved ikke om det kan bruges til noget
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. juli 2005 - 17:32 #4
Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. juli 2005 - 18:34 #5
Det virkede ikke :/ Samme version som jeg har.. Ellers tak
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. juli 2005 - 19:09 #6
Så gir jeg sgu nok op, med mindre du kan give lidt flere detajler.
Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. juli 2005 - 19:27 #7
Eneste info jeg kan give ér:
-Indbygget kortlæser i Acer Ferrari 3200
-Standard driver
-Kaldes i enhedshåndteringen "Generic Flash R/W USB Device"

Og problemet er, at mit 512 mb takeMS MMC kort ikke kan indlæses i kortlæseren. Kortet virker fint i min mobiltelefon og min printers kortlæser, og andre MMC kort indlæses sagtens i computeren. Computeren går fuldstændig i stå når jeg sætter dette kort i, og først når jeg tager kortet ud igen, kommer den med en fejlmeddelse om, at der intet kort er i kortlæseren, eller kortet ikke kan indlæses.
Avatar billede head-cracker Nybegynder
02. oktober 2005 - 04:31 #8
lukkes