Avatar billede brassmaid Nybegynder
06. juli 2005 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMPT kø problemer

Hej

Jeg har en exchange 2003 som ellers køre fint. Jeg oplever dog tit og mails bliver fanget i den udgående SMTP kø. Hvis jeg bruger force connection bliver de sendt med det samme. Der er ikke noget mønster i hvilke mails der bliver fanget, så jeg er lidt på bar bund, har i en ide til hvor jeg kan starte?
Avatar billede holmus Nybegynder
06. juli 2005 - 10:29 #1
Check din DNS kommunikation fra din Exchange server, og check dine logs - de kan mange gange være en hjælp! :)

/holmus
Avatar billede brassmaid Nybegynder
06. juli 2005 - 10:42 #2
måske et dumt spørgsmål, hvor ligger der log filer ?
Avatar billede holmus Nybegynder
06. juli 2005 - 10:48 #3
Du kan starte i din eventvwr. (Eventviwer)
Avatar billede brassmaid Nybegynder
13. juli 2005 - 13:56 #4
lukker da der ikke er noget svar