Avatar billede vindum Nybegynder
06. juli 2005 - 00:06 Der er 3 kommentarer

Problem ved driver til lydkort. fejlkode af en slags: -536870397

Hej

jeg forsøger at installere en driver til mit SIS 7012 onbard lydkort (oplysninger hentet fra everest), men jeg får denne meddelelse "UpdateDriverForPlugAndPlayDevices, -536870397"? kan nogen fortælle mig hvordan jeg afhjælper denne fejl. Det er en maskine fra HP, men de leverer ikke support med mindre man installerer deres version af xp osv. Og de har ikke driverne "løst"
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2005 - 02:23 #1
HP plejer da at have driverne løst. Hvad er modelnavnet præcist for den HP model?

Ellers kan du forsøge med en anden driverpakke til SiS chipset med AC97 audio device.
Jeg har for ort tid siden fundet tilsvarende driver, SiS 7012, i et andet spørgsmål. Se kommentar 05/07-2005 01:17:19 plus den næste i dette spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/630265

Prøv at hente den. Sørg for at alt om audio AC97 eller lign. forinden er fjernet i Tilføj- / Fjern programmer og køær så setup.exe fra den hentede zip-fil.
Avatar billede vindum Nybegynder
06. juli 2005 - 03:26 #2
Det er en pavilion a1000.dk, bundkortet er et ASUS K8S-LA. Jeg har prøvet alle mulige slags drivere, både hvor man kører en setup og hvor windows selv søger i en angivet mappe, hvor den den rigtige driver skulle være
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2005 - 16:45 #3
Har du prøvet vejledning her "HP and Compaq Desktop PCs - Fixing Sound Problems"
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=bph07154&product=468944&dlc=en&lang=en

Der er ingen driver til download jævnfør dette site, mærkeligt:
Software & Driver downloads
HP Pavilion a1000.dk Desktop PC
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?docname=c00383139&dlc=da&lc=en&product=468944&lang=da&cc=dk&