Avatar billede tnm Nybegynder
05. juli 2005 - 22:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PS2 chip-spørgsmål

Hej,

Jeg har kigget lidt inde på modchip.dk, men kan ikke rigtig finde rundt i hvilken chip man skal købe. - Er der nogen der har erfaringer med det, eller kender et sted hvor man måske bare kan købe en PS2 Silver med chip?
Avatar billede dmcn Praktikant
05. juli 2005 - 22:42 #1
http://www.mm-vision.dk/ har vist et par PS2 Silver med chip. :)
Avatar billede tnm Nybegynder
05. juli 2005 - 22:54 #2
De er godt nok lidt dyre når chippen er installeret. Findes der en meget brugervenlig guide til hvordan man selv installerer sådan en Crystal Chip? (har intet kendskab til det)
Avatar billede boxer Nybegynder
05. juli 2005 - 23:12 #3
Hvis du kan lodde er der en mulighed her hvor der sendes installationsvejledning med:
http://www.smartchip.dk/itemmain.asp?id=100
Avatar billede tnm Nybegynder
05. juli 2005 - 23:23 #4
Ok - Ghost2 og Modbo chippene er da også væsentligt billigere end Crystal Chippen. Er de ringere?
Avatar billede boxer Nybegynder
05. juli 2005 - 23:56 #5
Jeg ved det ikke men det vil jeg da tro de er. Sjovt nok er det de dyreste de anbefaler, men den billigste de selv putter i den ps2 de sælger.

Kontakt dem og hør hvad de anbefaler til din model
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juli 2005 - 00:02 #6
Se lige bort fra den anden sætning i min forrige kommentar - jeg læste forkert :o)

Her kan du købe chrystal chippen til 499,- i løssalg men jeg ved ikke om der er en vejledning med:
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=ps2
Avatar billede tnm Nybegynder
06. juli 2005 - 11:38 #7
Ok... tak, jeg har set inde på mm-vision, der er den billigere ja. Men desværre står der den er svær at installere, man skal gerne have erfaring med SMD-lodning. :-/ Måske er det bedre bare at få dem til at gøre det... men det er godt nok dyrt...!
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juli 2005 - 12:27 #8
Ja det er dyrt. Herinde kan du få en ny ps2 (ikke silver) incl. chip til 2300,-
http://www.smartchip.dk/itemmain.asp?id=100
Avatar billede tnm Nybegynder
12. juli 2005 - 23:53 #9
Ok..

Endte med at købe en PStwo silver og bestilte en crystal chip med. Men da jeg så hvor småt det var, vil jeg ikke rode mig ud i at lodde den selv, og jeg kan ikke finde nogen i området der kan gøre det. Så jeg må sende hele svineriet ind til modcip.dk en af dagene for at få den sat i - selvom det er godt nok lidt halvdyrt.
Avatar billede tnm Nybegynder
18. juli 2005 - 01:13 #10
lukker lige ned igen, men tak for hjælpen :-)