Avatar billede beorn Nybegynder
05. juli 2005 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tour de france

er der nogen som kender et alternativ til tv2 tdf streaming. gerne i  dårligere kvalitet samt gratis :-)

det eneste jeg har kunne finde er streamtv.dk som tilbyder et gratis prøve abo. i 3 dage hvilket passer fint op til ferien.

nu sidder vi jo en bunke på kontoret uden noget at lave og kunne godt lige bruge lidt adspredelse, men helst uden at ligge vores 4 mb linie totalt ned med meningsløst cykling.
Avatar billede therevelation Nybegynder
05. juli 2005 - 14:34 #1
ved man kan købe hele tdf for 150kr på sputnik - men det er jo ikke gratis ;)
Avatar billede beorn Nybegynder
05. juli 2005 - 14:35 #2
nej det er jo det. og derudover så sluger det en hel del båndbredde at streame det i den kvalitet. tror ikke man kan vælge en lav-opløsning hos sputnik.
Avatar billede beorn Nybegynder
01. august 2005 - 17:13 #3
nå men det blev forresten streamtv.dk som fik lov til at levere tour de france til kontoret i de 2 dage inden de fleste gik på ferie :-)

lukker