Avatar billede comitel Nybegynder
05. juli 2005 - 00:03 Der er 6 kommentarer

Programmering/udvikling Auktionsside

Hej Eksperter!

Jeg ejer en B2C handels-side med 80.000 tilmeldte brugere.

Siden er opbygget som en ganske alm. butiksløsning.

Varerne er primært importeret isenkram m.v.

Programmering er ikke noget jeg kan - jeg ved dog der findes færdige auktionsløsninger til nettet som moduler.

Jeg vil gerne have min side ombygget således at varerne sælges på auktion. Måske i stil med www.netthandelen.no

Auktionerne skal være tidsbegrænsede - der skal aut. sendes mail v/ overbud - log-ind funktion - aut. mail til vindere etc.

Kan du lave dette - og måske mere - så skriv og lad os lave et langvarigt samarbejde.

Opgaven/opgaverne vil naturligvis bliver honoreret - vi aftaler pris og forhold nærmere.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. juli 2005 - 00:18 #1
jeg vil gerne kontaktes på anders [skabela]alvision [prik]dk og høre lidt mere om dine ønsker/komme med et bud på opgaven :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2005 - 00:22 #2
Du er velkommen til at kontakte mig på philip@fcknet.dk og fortælle mig lidt mere om opgaven.
Jeg har tidligere lavet auktioner, eksempelvis for www.onix.dk.
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
05. juli 2005 - 09:16 #3
Projektet lyder spændende, og jeg har netop en del tid til rådighed, hvor jeg sagtens kan udvikle overstående løsning.
Du er velkommen til at kontakte mig med flere detaljer, via e-mail på:
netsalg@gmail.com
Avatar billede moskjaer Nybegynder
05. juli 2005 - 10:26 #4
Du er velkommen til at kontakte mig på kma(a)moskjaer.dk og vores referencer kan du finde på www.moskjaer.dk
Avatar billede trigemini Nybegynder
05. juli 2005 - 14:18 #5
Kontakt os på info@trigemini.dk.  Vi skal bruge nogle flere tekniske detaljer, så kommer vi gerne med et uforpligtende fastpristilbud.
Avatar billede areon Nybegynder
05. juli 2005 - 23:26 #6
Jeg kunne også være interesseret i at afgive et tilbud på opgaven. ts@net4you.bg