Avatar billede clarion Nybegynder
04. juli 2005 - 21:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fax via Bluetooth og mobil

Hej.
I Bluetooth softwaren er der altid en Fax enhed. Men hvad skal der til for at jeg kan bruge min mobil (nokia 6260) som fax modem?

På forhånd tak for hjælpen

Clarion
Avatar billede andreas_froland Nybegynder
05. juli 2005 - 21:11 #1
Hej Clarion

Jeg mener at huske at der sammen med din telefon medfølger en CD med PC Suite og modem drivere. En af disse drivere er et fax modem. Sæt FAX profilen i BT manageren til at benytte dette modem, og så er du kørende...

Andreas
Avatar billede clarion Nybegynder
05. juli 2005 - 23:22 #2
Hej Andreas.

Endnu en gang kommer du mig til hjælp. Tak for det. Jeg tester det snarest om det virker.
Med hensyn til mit tidligere spørgsmål har det indtil videre ikke åbnet døre. Desværre.
Forhåbentlig får vi besøg fra Taiwan for at få problemet løst:-)

Mvh
Clarion
Avatar billede clarion Nybegynder
09. oktober 2007 - 17:23 #3
Lukker