Avatar billede rtfm_now Nybegynder
04. juli 2005 - 21:40 Der er 1 kommentar

OCR reader som kan forstå koreansk, gratis eller trial

Hej

Jeg søger en OCR reader som kan oversætte et billede som her:
http://cimg.netmarble.com/web/4g/cp_site/kal/new0503/GameInfo/up_img_01.jpg

Jeg skal bare have de koreanske tegn, så kan jeg oversætte dem med bablefish/google.

Til det kræves et OCR program, men har kun kunne finde simpleOCR og det understøtter kun engelsk tegnsæt.

Nogle forslag til bedre programmer ? De skal helst være gratis, eller i en trial version.
Avatar billede falcon59 Nybegynder
26. juni 2006 - 23:13 #1