Avatar billede nicabra Nybegynder
04. juli 2005 - 13:08 Der er 5 kommentarer

Win Xp Pro DK, updates

Kan man på nogen måde hente samtlige opdateringer til Win Xp Pro DK, for derefter at brænde dem ud på en cd?
Avatar billede venturer Nybegynder
04. juli 2005 - 13:20 #1
Dét kan du gøre via Microsofts Windows Catalog.
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/en/default.asp

Her kan du klikke dig frem til de enkelte updates. Bare husk at det ikke er ligemeget hvilken rækkefølge de bliver installeret i.
Avatar billede mtj111 Novice
04. juli 2005 - 13:21 #2
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
04. juli 2005 - 19:54 #3
hvorfor ikke lave en slipstream (ny windows cd med sp2 på)
Avatar billede nicabra Nybegynder
04. juli 2005 - 22:08 #4
Kommer en skærm frem med at det kun er administratorer der må hente derfra, og jeg er logget på min administrator konto, det er lidt mærkeligt?!
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
10. juli 2005 - 10:00 #5
Nej - det er fordi, den forsøger at opgrader windowsupdate, og du svarer nej til active-x komponenten - (Hvilket du også skal gøre), men derefter burde du kunne vælge windows-catalog i toppen.