Avatar billede bulderby Nybegynder
04. juli 2005 - 09:28 Der er 2 kommentarer

Outlook 2003 kalender problem

Jeg har en Citrix farm med 6 servere og ca. 150 brugere. Der er installeret Office 2003 på serverene, og brugerne bruger Outlook til at holde styr på mail og kalender. 2 af disse brugere kan ikke få "reminder" funktionen til at virke. De kan sagtens oprette en ny aftale og vælge at blive påmindet om den x antal minutter før, men der kommer bare aldrig nogen reminder. Jeg har været logget ind som dem og checket deres kalenderindstillinger, men de er præcis som mine og jeg har ingen problemer. De kører i rent Citrix miljø og har ingen outlook installeret lokalt. Det er en Exchange 2003 der håndterer mail og kanlender.

Er der nogen der har oplevet dette før og evt. ved hvad det skyldes.?

/Joachim Sørensen
Avatar billede preetz Nybegynder
04. juli 2005 - 10:24 #1
Hej Joakim

Kontroller at dine brugeres mailprofil, hvis den er sat op til at gemme i en pst fil istedet for deres mailbox på exchange serveren, er det årsagen til problemet.
Avatar billede oktober Nybegynder
04. juli 2005 - 10:25 #2
har oplevet det !!! vi fik det ikke at virke før vi geninstallered outlook på den maskine der var problemer med !