Avatar billede matz Nybegynder
03. juli 2005 - 19:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er alders-grænsen på Rosie Mc Gee's

Hvad er alders-grænsen på Rosie Mc Gee's??? kbh
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. juli 2005 - 19:44 #1
det står ikke på deres hjemmeside-> http://www.rosiemcgee.dk/default2.asp
men jeg mener det er 21, men hvis man er en flot pige, kommer man sikkert ind, uanset hvad..O)
Avatar billede juventus Nybegynder
03. juli 2005 - 19:44 #2
http://www.rosiemcgees.dk/default2.asp det står ikke umiddelbart på deres site, men prøv at ring til dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2005 - 22:37 #4
Den cachede side må være gammel - her er den rigtige: http://www.aok.dk/profile/671
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juli 2005 - 02:06 #5
Ja det er vist 21 ..var derinde i fredags :)
Men fik vist ikke tjekket id.
Så meget ka' jeg da huske.

Der er faktisk nogle søde piger der ;D
Man skal bare ikke lade sin lidt for fulde kammerat alene med dem i alt for lang tid.
Jeg var nede på wc'et i under 5min, og da jeg vender tilbage er det lykkedes ham at gøre de to piger godt gale i skralden.
Han husker intet af hvad der gik galt... men mig var de også samtidigt blevet gale på! Selv om jeg prøvede at spille helt ved at smide ham væk.... well endnu en sjov aften..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. juli 2005 - 12:23 #6
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. juli 2005 - 20:29 #7
haaalooo..O)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. juli 2005 - 20:41 #8
<-bartfreak> Denne bruger ligger som nummer 3 på min "BlackListet" - såååå... You Are Not Alone...