Avatar billede traeger Nybegynder
03. juli 2005 - 17:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder jeg en dvd?

Jeg kan ikke finde ud af at brænde en dvd så det virker på min dvd-afspiller. Jeg bruger Nero. Jeg har en rippet dvd, hvor der både er "IFO", "BUP" og "VOB" filer. jeg har pøvet at brænde dem alle sammen som en som Data DVD, men det virker ikke. Hvad skal jeg gøre.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. juli 2005 - 18:24 #1
Avatar billede dunkz Nybegynder
04. juli 2005 - 14:37 #2
Hvis du bruger Nero så skal du oprette det der hedder en DVD-Video.. Så får du to mapper frem: Audio_TS og Video_TS.. Så skal du ligge alle dine IFO, BUP og VOB filer ind i Video_TS mappen.. Audio_TS mappen skal du bare lade være tom.. Og så skal du bare brænde den ned.. Så skulle det virke :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juli 2005 - 15:31 #3
lidt respons måske..O)
Smider et svar, hvis du kunne bruge ovenstående.
Avatar billede traeger Nybegynder
05. juli 2005 - 00:27 #4
super tak for hjælpen
Avatar billede carsten1951 Nybegynder
21. juli 2005 - 20:26 #5
det virker sk... godt  tak
carsten
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. juli 2005 - 21:17 #6
øøh.. forstår ikke, hvem kan bruge hvad..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:11 #7
husk at lukke, marker navnet, og tryk accepter..!
Avatar billede traeger Nybegynder
03. november 2005 - 16:38 #8
Undsyld ventetiden, men har haft lidt problemer med net ovs... men her er i hvertfald nogle point...