Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. juli 2005 - 17:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ikon på adresse linjen

Hvorfor forsvinder mine ikoner, som er på adresse linjen med jævne mellemrum. Jeg håber at i kan forstå mit spørgsmål. Med venlig hilsen..jan1954dk
Avatar billede lamaduck Nybegynder
03. juli 2005 - 17:25 #1
efter som det står i "Kategori: Fri debat" kan jeg ikke se hvilken adresse linie du snakker om
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. juli 2005 - 17:33 #2
Hej lamaduck! EKS: http://www.jan1954.dk der er den linje jeg mener
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. juli 2005 - 17:35 #3
Det hedder et favicon.
Måske fordi du bruger MS Internet Exploder?

Løsning:
www.getfirefox.net
Avatar billede lamaduck Nybegynder
03. juli 2005 - 17:38 #4
er det firefox du bruger? (har problemer med de foresvinder eller får et ikon fra en anden side, når jeg har den i bookmark under adresse bares)
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. juli 2005 - 17:40 #5
Det virker fint lige nu, men der er fordi jeg lige har har tilføjet dem igen på MS Internet Exploder.Min anden computer er der ikke det problem.  ;D
Avatar billede roenving Novice
03. juli 2005 - 17:43 #6
Hvis du fjerner alle filer ved oprydning i Internet Explorer, fjerner du også favicons !-)
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. juli 2005 - 17:49 #7
Hej roenving! mener du hvis jeg formatere min hardisk, for så er det ikke det jeg har gjort..Problemet opstår med jævne mellemrum. ØV ;D
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
03. juli 2005 - 17:51 #8
favicons ligger på webserverne hvor de forskellige sites ligger på. så hvis du køre egen server, kan det være dit problem... men ellers kan der sagtens være nogle "bump" af og til for alle med at se div favicons
Avatar billede roenving Novice
03. juli 2005 - 17:53 #9
I Internet Explorer er der nogle muligheder for at rydde op i sine cachede filer (hvilket man selvfølgelig bør gøre en gang imellem !-), visse af de muligheder går så hårdt til den, at også favicons forsvinder ...

-- måske bruger du også et af de mere smarte værktøjer til at rydde op, de kan også komme til at fjerne dem !o]
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
05. juli 2005 - 13:11 #10
Jeg kan ikke lige overskue det så jeg lukker mit spørgsmål,,men tak aligevel for jerres hurtige svar.Med venlig hilsen jan1954dk