Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 09:42 Der er 30 kommentarer og
2 løsninger

hitman: Plutonium Runs Loose

I got a Problem. Jeg kan ikke klare banen Plutonium Runs Loose (i Hitman: Codename 47)
så hvis der tilfetigvis er en der sidder inde med en komplet forklaring til banen som F.eks hvor man finder Boris hvor Bomben på skibet er o.s.v
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 10:16 #1
Hewr kan du finde en walkthrough:  http://www.gamesdomain.com/cheats/5779.html
P.s. Der er 2 versioner: en til ver. 1.8 og en til ver. 2.0
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 10:17 #2
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 10:51 #3
makse >> skulle du ik\' lige lave det om til et svar
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 10:54 #4
Jo da. :)
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 10:57 #5
godt svar makse. Men jeg ser lige om der kommer nogen flere links

PS: Helst på dansk men det er ligemeget
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 11:00 #6
Her er en komplet løsning. (På engelsk dog)
http://www.game-revolution.com/games/codes/pc/hitman_walkthrough.htm
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 11:01 #7
kom igen makse
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 11:06 #8
Well, det er bare en simpel søgning på www.google.com :)
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 11:12 #9
Hvorfor afviser du mit svar???
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 11:26 #10
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 11:34 #11
og her er en løsning med screenshots der hjælper: http://www.geocities.com/hitman_codename47/walkthroughs.html
Avatar billede kapla Nybegynder
08. april 2001 - 13:29 #12
Avatar billede kapla Nybegynder
08. april 2001 - 13:34 #13
\"Mission 10: Plutonium runs loose
Udstyr: Walther WA2000 Sniper. MP5SD, Beretta 92SD, skudsikker vest.
Mål: Slå Boris ihjel og desarmér atombomben på skibet. Sejl derefter skibet ud af havnen.

Start med at nedlægge en vagt og tag hans tøj. Gå derefter helt op til toppen af kortet (1) og skyd de vagter du møder på vejen (sørg for at ingen undslipper for at alarmere Boris). Følg med trådhegnet helt ned i bunden (pas på hundene) og derefter ned til lastbilen med våbnene. Tag bilbomben og tag hen til Boris\' bil (3). Nak vagten og plant bomben. Nu kan Boris ikke undslippe. Tag derefter hen imod skibet (4), skyd vagterne i masterne og ved opgangen og gå op på skibet og i lasten ad de to trapper. Her er der endnu en trappe ned i maskinrummet. Tag den ned og skyd alle i maskinrummet og desarmér bomben. Gå derefter op på broen, skyd kaptajnen og start skibet. Kommer der en sekvens med en vagt der stopper motoren, så tag ned i lasten igen og skyd ham. Tag op på broen igen og start skibet. Missionen er nu færdig.\"

Avatar billede kapla Nybegynder
08. april 2001 - 13:35 #14
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 14:27 #15
ja det er meget godt men HVOR STÅR BORIS\'s BIL!!!
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 14:31 #16
ind til videre har makse det bedste svar (det første indlæg han kom med)
Avatar billede kapla Nybegynder
08. april 2001 - 14:31 #17
Kig på dette billede nummer 3 er BORIS BIL
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 14:39 #19
ok kapla får sine point meeeen makse fortjener også nogen
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 14:45 #20
Føler mig lidt røvrendt!!!
Avatar billede hotpop Novice
08. april 2001 - 20:54 #21
makse og kapla0> vil i give mig ret i min kommentar kl. 14:45? Altså, at manden ikke engang svarer når man stiller ham et direkte svar eller bare siger tak i det mindste, og skriver hvorfor han ikke kunne bruge mit svar, er vel ikke for meget forlangt???? Er ligeglad med pointene, det er princippet i det!
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 21:00 #22
Hotpop > Ja, dit svar var helt OK. Men vi er jo desværre ikke herre over, hvordan spørgeren vælger at uddele sine points.

Avatar billede leiling Nybegynder
13. april 2001 - 18:05 #23
hotpop >> dit første svar stank dit andet svar forstod jeg bare ik\'
Avatar billede hotpop Novice
13. april 2001 - 19:16 #24
stank??? Det er sgu den walkthrough jeg har brugt!
Avatar billede leiling Nybegynder
13. april 2001 - 19:26 #25
nå men det er ikke den jeg har brugt
Avatar billede hotpop Novice
13. april 2001 - 20:47 #26
leiling> Prøv næste gang du skal have hjælp her på Eksperten at sige tak for hjælpen og give en begrundelse på hvorfor du ikke kan bruge et svar, så kunne det være man ikke blev så PISSESUR over at blive behandlet som LORT!!!.
P.s. Er du ikke dansker siden du ikke forstår en dansk løsning???
SLUT!
Avatar billede hotpop Novice
13. april 2001 - 20:48 #27
P.P.S. \"stank\" og \"forstod ikke\" er ikke helt begrundelse nok...!
Avatar billede leiling Nybegynder
15. april 2001 - 15:00 #28
hotpop >> 1: nu er det sgu mig der snart blir\' PISSESUR. Du skal bare lukke din grimme røv må jeg ikke skrive men jeg skriver det aligevel LUK RØVEN!!!

2: 9 ud af 10 spørgsmål mangler begrundelse

3: hvis du blir\' behandlet som lort så er du pisse sart, du skal være glad for at du ikke kender mig.

4: Jo jeg er dansker mer\' end du nogensinde blir\'

5: Den danske løsning du nævner er det ikke den kl. 11.26?? jo det må det være den syntes jeg lige du skal tjekke en ekstra gang jeg har Hitmaniac som startside og der er ingen walkthrough til Rotterdam banerne.

6: hvis du er så sart så tak for ingenting.
Avatar billede hotpop Novice
15. april 2001 - 18:55 #29
leiling> du er lige kommet på min berømte sorte liste! Slut herfra OG med dig!
Avatar billede leiling Nybegynder
16. april 2001 - 18:25 #30
UHHHHH hotpop jeg er meget bange nu. Jeg dør helt sikkert nu, fordi jeg er kommet på din dødensfarlige \"sorte liste\" den er MEEEGET farlig nemlig. Din sorte liste min bare RØV!
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 20:15 #31
suk!
Avatar billede leiling Nybegynder
17. april 2001 - 16:40 #32
ok hotpop lad os æklere fred