Avatar billede tinohyldig Nybegynder
02. juli 2005 - 23:33 Der er 1 løsning

Powerpoint præsentationer via projektor

Jeg er interesseret i at høre om dine erfaringer med powerpoint præsentationer kørt fra PDA til projektor.

Jeg overvejer at købe enten en Dell X50v eller en HP Ipaq Hx 4700. Mit primære formål med PDAén er at den skal kunne erstatte en bærbar PC if. med powerpoint præsentationer via projektor af filer på ca. 20 MB indeholdende billeder, animationer og små videoklip.
X50v har indbygget videoudgang (VGA) mens Hx 4700 kræver installation af SD eller CD kort for at kunne kommunikere med en projektor. Jeg har læst om PDA powerpoint software og videokort som
- "LifeView Flypresenter CF" fra Sapicom
- "Presenter-to-Go SD og CD kort fra Margi
- "The Colorgraphic Voyager CF kort fra Colorgraphis Communications Corporation

Men hvor godt virker disse løsninger i praksis og powerpoint software til PDAér? Kan jeg køre mine powerpoint præsentationer fuldstændig som hvis det var fra min bærbar PC eller må jeg finde mig I at skulle køre simplere præsentationer? Jeg vil jo også gerne kunne bevare mine animerede slide overgange.

Håber du vil tage dig tid til at dele dine erfaringer - points til alle svar.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juli 2005 - 23:47 #1