Avatar billede fulper Nybegynder
02. juli 2005 - 23:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med spil & andre krævende programmer.

Jeg hakker ekstremt meget i spil og andre krævende programmer, jeg ved ærligt talt ikke nok om computere til at omkredse problemet så jeg håber i kan hjælpe mig mht i det mindste at finde problemet og forhåbentligt ordne det.

Min computer:

winxp med sp2

p4 3.0 fsb800
2x512 ddr400
club3d radeon9800 pro 256
200gb sata hdd
Avatar billede heeweb Nybegynder
02. juli 2005 - 23:47 #1
det kan godt være grafikkort fejl da mit også gjorde det mem det hjælp da jeg købte et ny grafikkort så hvis du kan lånde en af denne vender og test det..

Hilsen
Stefan
Avatar billede positron33 Nybegynder
03. juli 2005 - 12:29 #2
Hmm, dit hardware burde kunne klare de fleste spil uden nogen som helst problemer..

Har du prøvet at opdatere dit grafikkort til de nyeste drivere?

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Ellers ville jeg foreslå at du trykker ctrl + alt + delete, når du kører de krævende programmer. Når du har gjort det, kan du se hvor meget hvert program sluger af processor -kraft i %. Tjek om det så er der er et andet program som tager din cpu-kraft.

Håber det hjalp
Avatar billede donby Nybegynder
03. juli 2005 - 13:12 #3
hvor fyldt er din HD?? kommer du under 20% ledig plads på den partition hvor styresystemet ligger, går tingene også væsentligt ned i hastighed. prøv at rydde op på din HD og så kør en defrag
Avatar billede fulper Nybegynder
03. juli 2005 - 13:36 #4
Heeweb < Det vil jeg så prøve :)

positron33 < ja, jeg har de nyeste catalyst drivere.

donby < min hdd er ikke engang fyldt 20% op, så nok ikke der problemet er :(
Avatar billede donby Nybegynder
03. juli 2005 - 13:52 #5
kan være en virus eller noget adware der bonger din processor
Avatar billede c-holst Novice
03. juli 2005 - 19:42 #6
mod vira og spyware. prøv denne engangsscanner. giver den meget så kom med lidt respons
http://spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Avatar billede fulper Nybegynder
07. juli 2005 - 23:23 #7
Jeg har installeret windows fra flere forskellige CD'er, og har prøvet at downgrade til win2k, men samme problem hver gang...

Men vil prøve det når jeg kommer hjem(en eller anden har gravet mit netkabel i stykker så går lidt tid før jeg kan svare :))
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 15:34 #8
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst