Avatar billede annikafalk Nybegynder
02. juli 2005 - 22:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fejlmeddelse ved opstart: desktop.ini

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Får jeg ved opstart af min pc!

samtidig er filen desktop.ini i mange af mine mapper
Håber der er nogen der kan hjælpe mig så jeg bliver fri for det hver gang jeg starter min pc.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2005 - 11:56 #1
Hmmm...
Hvis du pænt følger op på dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=annikafalk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
vil der være større tendens til response her...

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede annikafalk Nybegynder
03. juli 2005 - 18:03 #2
Hjælp jeg kan ikke se hvad jeg har gjort galt! :-(
Avatar billede annikafalk Nybegynder
03. juli 2005 - 19:26 #3
jeg kan jo ikke give nogen points når jeg ikke har fået nogen svar????
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2005 - 19:34 #4
I et par stykker har nogen foreslået "et eller andet" - derefter er der ikke sket mere fra dig ? - det er fra år 2004 ???

http://expfaq.1go.dk/?id=26#luk_spm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2005 - 19:37 #5
Well - det _kan_ jo være snavs/virus elementer som har fundet vej til din putter...

I første omgang:
Well - [Start][Kør][MSCONFIG] - ENTER - Fanen [START].
Kig efter noget som henviser til "desktop.ini" ell. lign. og fraklik det...
Genstart - - - -

(Mere kan følge...)

Alternativt til ovenstående:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#startuprun
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. juli 2005 - 15:21 #6
annikafalk>> vedr dine gamle spm du kan bare selv svare/lave et svar og så acceptere
Avatar billede annikafalk Nybegynder
05. juli 2005 - 12:47 #7
Ok mange tak, fordi der er kun kommet nogle kommentarer, og de er ikke brugbare desværre... Og havde det været svar kunne jeg alligevel have givet point -  mange tak
Avatar billede annikafalk Nybegynder
05. juli 2005 - 12:48 #8
cyber space og majsmarken - vil I være søde at lægge et svar til mig, så jeg kan uddele point?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. juli 2005 - 14:01 #9
svar - takker
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. august 2005 - 10:33 #10
hvad med at få lukket spm.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. august 2005 - 10:49 #11
ping...