Avatar billede addicted Nybegynder
02. juli 2005 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Media Player kan ikke finde brænderdrev ?

Når jeg skal bruge WMP til at brænde en cd ( skal bruge WMP, pga nogle licenser, der er på nogle af sangene ) og jeg går ind under "kopier til cd eller enhed" kan WMP ikke finde nogen enheder at kopiere til. Der står bare "ingen enheder fundet. tryk F5 for at opdatere. Der er måske bare en indstillingsfejl, men jeg kan ikke lure den ?

PLZ help me - thanx
Avatar billede saudoo Nybegynder
02. juli 2005 - 11:55 #1
Og nu har du vel indsat en tom cd? :D :D
Avatar billede addicted Nybegynder
02. juli 2005 - 11:58 #2
Jo .... men man kan ikke engang vælge nogen enhed ovre under elementer på enhed.
Avatar billede saudoo Nybegynder
02. juli 2005 - 12:05 #3
Hvis du går ind under Værktøjer -> Egenskaber | og vælger Enheder.
Jeg har den engelske version, så ved ikke om det er hvad er præcis hedder.

Er din brænder på listen? Hvis ikke, er den så inde i "Denne computer"?
Avatar billede addicted Nybegynder
02. juli 2005 - 12:13 #4
Der figurer det, og det gør det også under denne computer.