Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. juli 2005 - 00:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kun to taster?

Hej E!

Jeg sidder og spiller GTA San Andreas og er kommet til en situation hvor jeg er nødt til at kunne holde 3 knapper nede på én gang (Til dem der kender det: Advanced Driving School - 380 donut). Jeg har et Logitech MX 3100 Desktop. Har set andre steder at folk godt kan holde 3 knapper nede med andre Logitech tastaturer. Jeg har prøvet at kigge i min bios for at se om man kan hæve tastatur inputtet. Det så jeg en kommentar om et sted... Håber der er nogle der kan hjælpe!

- Asger
Avatar billede positron33 Nybegynder
02. juli 2005 - 02:59 #1
Hejsa

Har du prøvet at downloade de nyeste drivere til dit Logitech keyboard?
Avatar billede tubber Juniormester
02. juli 2005 - 08:33 #2
Et alternativ kunne være et gamer keyboard der er lavet til at kunne bruge flere taster....

http://www.netsalgsbixen.dk/shop/catalog/product_info.php?products_id=559
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. juli 2005 - 12:32 #3
Det hjalp ikke at opdatere driver :( Og jeg så gerne jeg ikke behøvede at købe nyt
Avatar billede tubber Juniormester
02. juli 2005 - 14:12 #4
Tror ikke det har noget med driveren at gøre, for hvis du trykker CTRL+ALT+DELETE så reagere den jo på 3 tastetryk, så skal du nok lede efter et trejdeparts software hvor du kan aktivere 3 tryk på specifikke taster.....
Avatar billede positron33 Nybegynder
02. juli 2005 - 15:39 #5
Hej Tubber

Jeg mener at det altid er muligt at trykke de tre taster, som du har nævnt. Hvorimod hvis du f.eks. trykker på piltasterne venstre, højre og ned - så "låser" tastaturet.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. juli 2005 - 16:21 #6
Jeg fandt ud af at på "bogstavsdelen" af tastaturet kan du kun holde to taster nede af gangen. Også sammen med andre taster. Fx: W+S er okay. Men W+S+A dur ikke. Heller ikke W+S+Pil højre. Så jeg lavede om på mine controls så virkede det...