Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2005 - 19:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Side med afstemning - 2 stk. valgmuligheder

Jeg mangler en lillebitte side hvor en lille skare af mennesker (12 stk. max) skal stemme på 2 afstemninger hvor der er 2 valgmuligheder på hver - kan det laves i HTML???
Avatar billede nielle Nybegynder
30. juni 2005 - 19:55 #1
Det kan ikke laves udelukkende i HTML og JavaScript. Data skal jo gemmes et eller andet sted.

Den eneste undtagelse er hvis alle 12 personer bruger den samme PC...
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
30. juni 2005 - 20:00 #2
Eller du kan bruge http://www.fungl.com/ (Kodet af en af mine bekendte)

Så slipper du for at kode noget selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2005 - 20:09 #3
http://www.fungl.com/ er sikkert god - men min side eksisterer åbenbart ikke (vejledning???)
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
30. juni 2005 - 20:22 #4
nå, jeg rapportere fejlen videre , det var kedeligt :(

Tror også det er muligt at finde nogle andre steder på nettet, men kender ikke nogen.
Avatar billede nielle Nybegynder
30. juni 2005 - 20:39 #5
Det har du jo nok ret i - hvis man googler på "free webpoll" får man ca. 21.900 hits ;^)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2005 - 22:02 #6
Annulleret.