Avatar billede simonbk Nybegynder
30. juni 2005 - 13:55 Der er 3 kommentarer

Detail section height max 55,873cm?

Er det rigtigt at man ikke kan gøre detail section højde større end 55,873cm?

Jeg er ved at lave en form der mindst bliver 3-4 gange så lang. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg gør det?

På forhånd tak!

Simonbk
30. juni 2005 - 13:58 #1
det er rigtigt, at der er den begrænsning.

Man kan ofte løse det ved at bruge subreports og gøre dem meget lave, men angive "Kan strækkes" til Ja. Derved fylder rapporten mindre i design, men mere i udskrift.
Avatar billede simonbk Nybegynder
30. juni 2005 - 14:18 #2
Tak for hurtig svar! Jeg er desværre ikke helt med. Helt præcist er det jeg skal, at lave en indtastningsform som er ca. 200 cm høj. Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan?
30. juni 2005 - 14:21 #3
sorry, jeg troede, at det var en rapport (det er normalt rapporter, som bliver meget lange/høje).

Hvis det er en formular kan du ikke lave nogle snyderier på samme måde.

Eneste mulighed er enten at lave flere formularer eller f.eks. bruge faneblade, således at du inddeler dine felter på forskellige faneblade og lader brugere bladre mellem disse.