Avatar billede karstenfl Nybegynder
30. juni 2005 - 12:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hej, kan nogen hjælpe mig med at vælge den bedste bærbar til en maks pris af 5000 kr. Den skal kun bruges til studiebrug men ville gerne have mest for pengene. På forhånd tak.
Avatar billede huset Praktikant
30. juni 2005 - 13:20 #1
Avatar billede positron33 Nybegynder
30. juni 2005 - 22:30 #2
Hej Karsten

Zepto laver meget gode bærbare for pengene. Jeg tror ikke du får meget bedre for pengene med dem. Et forslag til en bærbar, som koster 5.200 kr. (ja, det overskrider dit budget lidt, men det er værd at overveje synes jeg):

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=ZTcKUC2TJm8vEG
Avatar billede karstenfl Nybegynder
30. juni 2005 - 22:47 #3
Hej huset,

zeptoen ser ud til at være en fin maskine men kan se at den er uden cd/dvd drev, hvilket nu ellers er rart at have. Jeg vil dog tage den med i min overvejelse.
Avatar billede karstenfl Nybegynder
30. juni 2005 - 22:50 #4
Hej positron33,

Er prisen for zeptoen ikke uden moms???
Avatar billede positron33 Nybegynder
01. juli 2005 - 00:14 #5
Hej igen

Det er jeg sgu ked af.. bemærkede ikke at det var eksl. moms. Min fejl, beklager :(
Avatar billede huset Praktikant
01. juli 2005 - 08:11 #6
Du får ikke meget for 5000, men der er nu CD-ROM med
Avatar billede karstenfl Nybegynder
01. juli 2005 - 11:53 #7
no prob, kiggede også på denne den anden dag, http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=136006 men kender ikke mærket så godt. Hvad synes i om denne her?
Avatar billede huset Praktikant
01. juli 2005 - 11:58 #8
Integreret grafikkort er noget hø, dertil er det ikke centrino baseret, men celeron M. Denne indeholder ikke muligheden for SpeedStep, så batterilevetiden er minimeret
Avatar billede karstenfl Nybegynder
01. juli 2005 - 20:08 #9
Hej

Jeg tror jeg bestemmer mig for at købe zeptoen. Jeg takker mange gange for hjælpen.
Avatar billede huset Praktikant
02. juli 2005 - 10:41 #10
Velbekomme