Avatar billede Halløj1 Nybegynder
30. juni 2005 - 10:47 Der er 4 kommentarer

Pop3 konto fejler i Outlook 2003

Hej

Jeg har en konto som fejler når den Automatisk skal forespørge om ny mail eller at sende automatisk, den siger mail serveren ikke er tilgængelig. Men når man manuelt sætter den igang med enten F9 eller på knappen "Send/modtag" så er der ingen problemer. HMMMM...
Jeg må indrømme at det syntes jeg er lidt underligt, er der nogen der har stødt på samme problemstilling ?

hvad kan man gøre?

mvh.
Avatar billede joryje Nybegynder
30. juni 2005 - 10:59 #1
Hvis du er koblet op til internettet via trådløst netværk, har du så overvejet om det er fordi du starter Outlook for hurtigt når du har logget på din computer, så dit trådløse netkort endnu ikke har nået at etablerer forbindelse til din router?
Avatar billede Halløj1 Nybegynder
30. juni 2005 - 11:01 #2
nej det havde jeg ikke overvejet, men personen sidder på et firma netværk som køre fint. og det sker selvom og mens personen sidder og arbejder.
Avatar billede joryje Nybegynder
30. juni 2005 - 11:08 #3
Så er det jo nok ikke det...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2005 - 18:45 #4
Jeps, har nøjagtig samme problem.

Har ikke fundet en løsning endnu, udover det kun sker når jeg åbner mit mail-program. ( I mit tilfælde Outlook Express )

Hvis jeg lader mail-programmet stå åben, er der ingen problemer.