Avatar billede mickeyras Nybegynder
29. juni 2005 - 16:59 Der er 10 kommentarer

Både lan og internetforbindelse??

Hey... Har et mindre problem.. Har et lille netværk, mellem 3 computere... alle med xp!
Men kan kun en ting, altså enten gå på nettet eller bruge lan forbindelsen!
Når jeg er på nettet, skal jeg vælge, Automatisk ip,
Og når jeg er på lan bruger jeg 192.168.0.1 (eller 2 eller 3)

Hvordan lkan jeg bruge begge ting på en gang?? Altså så jeg ikke skal skifte hele tiden?
Avatar billede levich Nybegynder
29. juni 2005 - 17:22 #1
Er der en router mellem computerne og det udstyr for din internetudbyder?
Hvilket udstyr - mærke og modelnummer - stammer fra din internetudbyder?
Avatar billede positron33 Nybegynder
04. juli 2005 - 02:14 #2
Hejsa

Altså, du kan kun gå på nettet med én af computerne, og så LAN på de resterende to?

Måske misforstod jeg..
Avatar billede levich Nybegynder
27. juli 2005 - 11:17 #3
mickeyras -> Skal du stadig have hjælp?
Avatar billede mickeyras Nybegynder
04. august 2005 - 15:19 #4
Ja det vil jeg meget gerne? Hvis der er nogen der vil hjælpe mig kan i så ikke lige smide en mail? Mickeyras500@hotmail.com, eller mickeyras500@gmail.com??
Avatar billede levich Nybegynder
04. august 2005 - 15:30 #5
Hvis du vil have hjælp, så bedes du svare på det spørgsmål jeg stilte i min første kommentar.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2005 - 15:35 #6
"Når jeg er på nettet, skal jeg vælge, Automatisk ip,
Og når jeg er på lan bruger jeg 192.168.0.1 (eller 2 eller 3)"
Det lyder som det rene sludder, hvordan er computerne forbundet, via router ??
Avatar billede levich Nybegynder
04. august 2005 - 15:38 #7
Omformuleret: Har du noget udstyr, som du selv har købt, mellem dine computere og det udstyr du har modtaget fra din internetudbyder?
Avatar billede mickeyras Nybegynder
05. august 2005 - 17:00 #8
Aner det ikke... Det er ikke min computer
Avatar billede levich Nybegynder
06. august 2005 - 01:38 #9
Jeg kan ikke hjælpe, desværre.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 18:24 #10
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??