Avatar billede knas Nybegynder
29. juni 2005 - 16:02 Der er 1 løsning

Failed to connect to mailserver

Jeg har det samme problem, som jeg kan se mange andre har haft. Svarene her på Eksperten lyder på, at SMTP skal være sat rigtigt op i php.ini.

Jeg er 100% sikker på at dette er i orden. Alt er sat op efter foreskriften, men problemet er der stadig.

Er der nogen der har haft samme problem, som derudover også har fundet en løsning på problemet?
Avatar billede knas Nybegynder
18. august 2010 - 17:10 #1
Lukket