Avatar billede dj-plexi Nybegynder
29. juni 2005 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS dør ved FSO DeleteFile Method

Halløj!

Jeg har min egen IIS og laver altid applikationer herpå inden de ryger videre til kunder eller enge webhoteller.

Jeg er ved at lave noget hjemmeside for en kunde, og skulle i den forbindelse lave et script, der kunne slette hans brugers filer fra hans server.

Det er også fint nok, for jeg fandt det på nettet, men når jeg kører det på min egen IIS, så går den ned, så jeg skal genstarte den... Scriptet virker, for jeg har testet den på et af mine hjemmesiders webhotel!

Det samme problem havde jeg, da jeg ville prøve IaTek's ASPApp Portal, så der er noget helt galt!

Hvad skal jeg gøre med min IIS, for at jeg kan køre det?
100 point til det rigtige svar, da jeg vil have en afklaring NU! ;o)
Avatar billede weblock Nybegynder
04. juli 2005 - 22:51 #1
Det kan evt. være dit antivirus program der har noget script stopper på. Den fejl har jeg selv kæmpet med engang.
Avatar billede dj-plexi Nybegynder
04. juli 2005 - 23:03 #2
Du havde ret!!!

Jeg kører med Norton Antivirus 2004, og jeg åbnede da lige og kiggede om der var noget Script-blokering, og det var der. Jeg slog det fra, og VUPTI, så virker skidtet!

Jeg for søger med det samme at sende 100 point afsted til dig som tak for hjælpen! :-D