Avatar billede madssch Nybegynder
29. juni 2005 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Listning og visning af dokumenter på anden partition

Hej Eksperter!

Jeg har et system, som lister nogle dokumenter vha. FileSystemObject. Selve systemet kører på mit D-drev (hvor IIS er installeret), og dokumenterne er placeret på mit E-drev.

Selve listningen af dokumenterne fungerer fint. Når man så klikker på filnavnet, skal dokumentet åbne i et nyt vindue. Her går det galt. Når jeg klikker på linket sker der ingenting. Holder jeg musen over linket står der "file:///E:/Dokumenter/Txt/Dokument.txt".

Hvordan kan jeg åbne mine dokumenter?

På forhånd tak!
Avatar billede nozio Nybegynder
30. juni 2005 - 09:27 #1
Du skal lave en virtuel mappe i IIS - som peger på mappen på e-drevet.

Så bliver url'en -  http://dit-site.dk/[mappen på e-drevet]
Avatar billede madssch Nybegynder
30. juni 2005 - 10:18 #2
Hej nozio,

Ja, det var præcis det jeg skulle!

Tak for hjælpen!