Avatar billede telly Nybegynder
29. juni 2005 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password Policy

Hejsa

Jeg har for tiden deaktiveret password policy og vil nu gerne aktiverer det.
Mit spørgsmål er: Når jeg har lavet password policy om og lavet en gpupdate /force til sidst, vil alle brugerne blive bedt om at ændre password når de logger ind igen? eller bliver de logget af med det samme?
Avatar billede leif Seniormester
29. juni 2005 - 13:10 #1
Når de logger ind ?
Avatar billede leif Seniormester
29. juni 2005 - 13:10 #2
Jeg mener selvfølgelig at de vil blive bedt om det når de logger ind.

(Har tendens til at bruge ? de forkerte steder)
Avatar billede telly Nybegynder
29. juni 2005 - 13:11 #3
Ja, hvis jeg foreksempel ændre password policy nu, mens der sidder en masser brugere på, vil de så blive logget af? eller bare blive bedt om at ændre password næste gang de logger ind?
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
29. juni 2005 - 13:35 #4
De vil ihvertfald ikke blive logget af så vidt jeg ved, mener også, ligesom leif, de bliver spurgt ved næste login.
Avatar billede holmus Nybegynder
29. juni 2005 - 13:36 #5
De vil med det samme få pushet ændringerne ud, dvs. hvis de ikke lever op til ændringerne du har lavet, vil kontoen blive låst, og brugeren bedt om at indtaste password, hver gang vedkomne skal gøre noget...

Så jeg ville vente til der er minimale brugere på...

Husk at når du kører en gpupdate er det kun på den maskine du sidder på, at opdateringen foregår... Resten vil blive replikeret rundt i den almindelige repl. topologi! :)

/holmus