Avatar billede lwi Nybegynder
29. juni 2005 - 12:57 Der er 1 løsning

Kopiere indhold af tabel i word - bliver indsat som tabel i tabel

Hvis man har to dokumenter - begge med tabeller, og vil kopiere indholdet af den ene tabel ind i det andet dokument, kan man markere de rækker man vil have kopieret, trykke ctrl c gå over i det andet dokument i tabellen og trykke ctrl v. Det virker fint - men lukker man det dokument man kopiere fra førend man trykker ctrl v - så får man en tabel i tabellen. Det kan løses ved at indsætte rækken nedenunder, men nogen der ved hvorfor det sker ?
Avatar billede lwi Nybegynder
08. april 2008 - 09:30 #1
lukkes
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester