Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
28. juni 2005 - 14:23 Der er 5 kommentarer

Musen kører til højre når jeg kører til venstre

Hej

Ja det lyder mærkeligt men min trådløse logitech som ellers har tjent mig trofast i 4-5 år er begyndt at kører til højre når jeg kører til venstre.

Jeg har opdateret drivere, skiftet batterier, skiftet kanal, kørt ad-aware, kørt spybot og intet har hjulpet.

Jeg har en anden trådløs mus installeret og den kører uden problermer.

Jeg håber at en doktor kan hjælpe mig med problemet eller konstatere om dette er en slidtage fejl.
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
28. juni 2005 - 14:31 #1
Det lyder unægteligt som om følerne er ødelagt i musen, om det kan fixes ved jeg ej :)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
28. juni 2005 - 19:20 #2
I muse-instillingerne i Kontrol-panel er det faktisk muligt lave sådan noget, hvis man har installeret Logitechs musedriver. Prøv lige at se efter om der er nogle, der har drillet dig.
Museindstillingerne følger den enkelte mus, så det kan sagtens virke normalt når du sætter en anden mus til.
Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
28. juni 2005 - 19:29 #3
Hej case sensitive og schwarz84.

Da jeg fulgte schwarz84´s råd og gik ind i kontrolpanelet opstod der en fejl, da jeg afsluttede museindstillinger. Den kommer med en rundll32.exe fejl og den gør det hver gang. Kan det have indflydelse eller mener du case sensitive stadig der er en føler fejl.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. juni 2005 - 21:57 #4
lyder som om du skal installere driveren igen, deaktiver/fjern musen i enhedshåndteringen, hav din driver klar, genstart, windows finder ny hardware, installer driveren til det og det kører igen.
Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
29. juni 2005 - 10:16 #5
Hej ejoergensen

Det har jeg prøvet desværre uden held. Efter genstart så installerer XP selv driveren, men muser virker stadig ikke og jeg får også denne rundll32.exe fejl. Det samme gælder med en opdateret driver downloadet fra Logitech.

Hjæææælp